Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 20. mai 2010

Babykort til ei lita jente

Et babykort laget på bestilling. Har brukt rød og hvit bazzill og mønsterark fra MME. Stempelet er fra By-Evy og er farget med Promarkers.
Kortet er laget til følgende utfordringer:
Friday Sketchers - har brukt ukes skisse.
Practical Scrappers - oppgaven var å bruke mønsterpapir.
ABC-Challenge - Bokstaven U står for "unused stash" - Jeg har brukt en charms som jeg har hatt liggende ganske så lenge nå...
Stamp with Fun - de ville se striper.

5 kommentarer:

  1. sweet baby card !!!cute image !thanks for joining in our challenge.
    hugs
    tina46
    swf-team

    SvarSlett
  2. Så herlig babykort! Nydelig stempeltrykk og flotte farger!

    Ha en flott pinse!
    Kari

    SvarSlett
  3. Kjempe flott babykort til en liten jente! Fine farger og så søtt motiv:-) Nydelig fargelagt med promakers!

    Ha en fin fredag og riktig god pinse helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Love the patterned paper you choose for your card! So sweet. Thank you for sharing it with us at Practical Scrappers.

    SvarSlett
  5. herrremin så søtt, herlig stempel.
    klem:)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)