Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 16. oktober 2011

Julekort # 10

Når jeg scrapper er jo det som regel med papirer jeg har kjøpt og valgt selv. For en stund siden var jeg på scrappetreff i Stavern og da vant jeg en liten scrappepakke - med bl.a. papirene jeg har brukt her. Gøy å ta utgangspunkt i noe andre har valgt for meg.

Arkene er fra Making Memories,
Ellers har jeg på dette julekortet brukt kartong og lys Bazzill, blomst fra Kort og Godt, snøkrystaller, bling, blonde, punch fra McGill, dies fra spellbinders og tekststempelet fra Kort og Godt har blitt en Pebbles. Motivet er fra Whiff of joy og er farget med Promarkers og Flexmarkers.

Fargene jeg har brukt
Musepels: Walnut, Cocao, Cinnemon, Tan, Ligth Fawn og Anitque White.
Lue og skjærf: Berry red, Poppy og Red. Anitque White og Blender.
Jakke: Pine og Forest Green.
Lykt og lys: Raw Sienna, Gold, Yellow og Red.
Bær og blad: Berry Red, Pine og Forest Green.
Greiene fra McGill-punchen er også farget med Forest Green.



Kort o Mania - Lys.
Passion for Promarkers - Christmas Critters.
Crafting when we can - Christmas.
I didt it - Animal.
Christmas stampin all year long - Seeing spots.

9 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget, med herlige Henry! :) Ha en fin dag. Og tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  2. Wonderful card, I love the papers you used and your image is so cute. Thanks for sharing with our Crafting When We Can Challenge :)

    SvarSlett
  3. Loving your paper choice! Thanks for sharing with the DT at Crafting When We Can challenge blog!!

    SvarSlett
  4. Lovely colour scheme Merethe, and I really like your little posy of flowers and snowflakes.

    Thank you for sharing your wonderful work with us at Crafting When We Can Challenges. :-) xx

    SvarSlett
  5. Skikkelig lekkert julekort, Merethe :) Stilig at tekststempelet er blitt en pebbles!

    Takk for at du er med i utfordringen vår hos kort o mania, lykke til!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Denne likte jeg! Flott fargevalg -og et hærlig kort:)
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  7. Hi Merethe,
    What a lovely bright & fun card. It looks wonderful. Thanks for joining us at Passion For Promarkers this week.
    Hugs,
    Andie xx

    SvarSlett
  8. Gorgeous card and such a cute image

    Thanks for playing along at CWWC

    SvarSlett
  9. Nydelig kort og dette motivet er veldig søtt. er det ikke musen Henry han heter?
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)