Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 12. april 2011

LOer fra Grorud-treffet

På Grorud-treffet i helgen ble det produser både LOer og kort. Her er alle LOene (bortsettfra en DT dere bare må vente på :) )

Når man er på treff blir man jo ofte inspirart av det en ser andre lage. På denne øverste LOen er jeg sterkt inspirert av flere av LOene til Katrine.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine LOer du har laget. Falt for "tur-LOen" din, og synes tittelen var morsom. Fint at du har med flere bilder og tekst.

    SvarSlett
  2. Vært på enda et treff du da;) Herlige resultater du viser frem her iallefall! Det er veldig morsomt å se det andler lager og å la seg inspirere på treff ja. Har ennå ikke fått prøvd alt jeg vil fra Casatreffet;)
    Ønsker deg en rikitg god påske!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)