Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 6. april 2011

DT Papiravisen Utfordring #3

Det er tid for en ny utfordring hos Papiravisen. Utfordring #3 er å lage noe i Cluster-stil.

"A cluster is a small group or bunch of something" - Wikipedia.

Cluster = klynge.

Clusterstilen i scrapping kjennetegnes ved at man samler alle elementene på LO'en eller kortet sammen i en klynge på arket. Hvor på arket spiller ingen rolle. Heller i hva man pynter med. Alt skal bare være samlet på ett sted med luft rundt. Vi DTer ble denne gangen sponset med nydelige papirer fra 3ndy Design.

Jeg har på min LO brukt hvit og grønn Bazill. Mønsterpapir fra 3ndy design. Blomster fra Kort og Godt, Papirloftet og Wild Orchid. Washitape fra Andrine og Marens landhandleri.


Creatalicious challenge - Two tone colors - White and green.
Raise the bar - April Shower or any cind of weather - Mine: Sunshine and water-ice.
The Crazy Challenge - Just add Flowers.

3 kommentarer:

  1. Adorable layout, and what sweet little kids! Thanks so much for joining us at Raise the Bar this week.

    SvarSlett
  2. I love your scrapbook page! Fits right in with the weather theme! Thanks for playing along with us at RTB!

    SvarSlett
  3. great layout and such cute pictures. Your little flower corner is great.Thanks for joining our flower challenge at The Crazy Challenge this week!
    -Tammy

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)