Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 16. august 2010

Over 10 000 treff og en LO

Jeg synes det er ganske så utrolig, men nå har jeg rundet over 10 000 treff i bloggen min. Startet tellinga en gang på nyåret. I sommer fant jeg ut at jeg ville telle hvor mange forskjellige personer (Unike brukere) som er innom, og fra slutten av juni og fram til i dag har 878 av dere vært innom her. Jeg sender en stor takk til dere som trofast er innom med komentarer på det jeg lager og en takk til deg som stikker innom av og til. TUSEN TAKK, det varmer med koselige komentarer.

Synes alltid det er litt vanskelig å scrappe 17. mai LOer, vil så gjerne ha med flaggets farger også. Har brukt blomster skjært ut med Silhouetten. Tittelen har fått en lag med Crakle-lim, noe som ikke synes særlig her.

Craft your days Away - Favourite things: jeg har brukt to favoritting på denne - Kraft bakgrunn og Silhouetten min ( Craftpaper and my Silhouette)


2 kommentarer:

  1. Så flott denne var. Liker godt at det er mange bilder på. Fint pyntet.

    SvarSlett
  2. En kjempe flott 17 mai LO!
    Så fint å få med mange bilder som viser dagens "gjøremål":-)
    Ha en fin mandags kveld!
    Moro at du har rundet 10000 besøkende også:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)