Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 21. august 2010

LO - Konsert

En ny LO jeg har laget. Mønsterpapiret her er fra Bo Bunny. Overskriften har jeg skjært ut med Silhouetten også har jeg bare tegnet rundt kanten.
Deltar i følgende utfordringer med denne LOen:
Scrappekammeret - Kammerpikenes begrensning - lag et kort/kreasjon uten stempeltrykk.
All Sort -Paperpiecing.

(Av hensyn til jenta på bildet er navn og ansikt fjernet)

6 kommentarer:

  1. det mønsterarket er bare så herlig, har det selv :)
    Fine bilder og det prikkede arket i bakgrunnen gjorde seg virkelig!

    SvarSlett
  2. Kjempe fin LO! Koselige bilder og fine farger sammen:-)
    Ha en fin søndag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Hei Merethe. Så fin LO.
    Du få komme med ungene på besøk, så får de spille trommer sammen med Erik :)
    Ann Elin

    SvarSlett
  4. Tusen takk
    Hadde du bodd litt nærmere Ann Elin vi kommet med en gang. Hils mann og barn.

    SvarSlett
  5. Knall stilig LO! Digger fargene du har brukt! Kjempefint med blomstene!
    Tusen takk for at du deltar hos scrappekammeret
    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
  6. Wow noe så stilig!!! Elsker fargene og bildene passet veldig bra :-)
    Herlig pyntet.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)