Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 20. april 2012

DT Papiravisen - Utfordring #8 - Nasjonalfarger

Papiravisens oppgave denne gangen er å lage noe i nasjonalfargene til et land du velger selv. Først tenkte jeg å scrappe 17. mai bildene - men det ble lissom ikke slik jeg ønsket. Jeg endte opp med denne LOen, med et bilde jeg er veldig glad i - sønnen min og farmoren min.

Hvitt og blått er fargene i flagget til flere land, f.eks. Israel.

På denne Loen har jeg brukt hvit og blå Bazzill, mønsterark fra Maja Design, swirl fra Prima, punch fra MS, litt av en gammel bokside og blomster fra Wild Orchid. Overskiften er QK og småbokstaver fra Making Memories.


Scrapperiket - Bingo: Blomster, perler og punch/dies.
4 Crafty chicks - Boys dig it.
SJ Crafts - Favorite. My pattern paper favorite - Maja Design.
Divas by design - Anything but a card.

6 kommentarer:

  1. Så koselig det bildet var!!! Nydelig dekorert LO -superkoselig tekst også:))
    Klem fra mæ:)

    SvarSlett
  2. What a sweet photo. Children have such a loving way. Thanks for making our Boys Dig It challenge so special.

    Cheers,
    Kasey ~ in Oz
    Guest Designer @ 4 CCC

    SvarSlett
  3. Kjempefin LO! Her har du fanget et gyllent øyeblikk. Nydelig pyntet.

    SvarSlett
  4. Skikkelig flott da og for et HERLIG bilde :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  5. Cute photo, great layout!! Thanks for joining in with the S J Crafts monthly challenge!

    SvarSlett
  6. I love the colour scheme and the addition of the pearls. Hope you had fun joining in with the S J Crafts challenge!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)