Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 1. mars 2012

DT Scrap'a'long Utfordring #14 - Inspirasjonsbilde

Hos Scrap'a'long er oppgaven denne gangen å la seg inspirere av dette bilde.

Hva du lar deg inspirere av kan jo være så mye
- fargene, formene eller de tankene som detter ned i hodet ditt når du ser bildet.

Jeg lot meg inspirere av farger og former.

Jeg har brukt lys bazzill og kraft kartong, mønsterark fra Maja Design, dies fra Spellbinders, punch fra MS og McGill, roser fra Wild Orchid, charms fra KortHobby og "snurrer" fra Kort og Godt. Motivet er fra Papirloftet og er farget med Promarkers. Eggene i kurven har farge, men har og fått glitterlim over...

Fargene jeg har brukt:
Hud: Outmeal, Blush og Ivory.
Hår: Cocao, Tan og Saffron.
Kurv og sko: Cocao, Cinnemon og Tan.
Klær: Yellow, Buttercup, Amethyst, Lilac og Lavender.

Ta turen inn til Scrap'a'long og se mer på oppgaven og hva de andre jentene har laget :)

Passion for Promarkers - Colour challenge.
Cooking up with Katie - Use your tre favorite tings: Maja Design paper, Promarkers and my McGill punch.
The house that stamps built - Pastels.
Simon says stamp - Anything goes.
Crafty Bloggers Network - Spring time.
Kaboodle Doodles - Shades of purple.
The crazy Challenge - Anything goes.
Karens Doodles - Pastel colour (with a twist).
The cutie pie - Flowers.

5 kommentarer:

  1. What a lovely creation! I love the colours! Thanks for joining us this week at The Crazy Challenge Blog!
    Hugs,
    Valentina

    SvarSlett
  2. Oh how sweet is this card...too pretty... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    SvarSlett
  3. Lovely card!!!
    Thank yoy for joining us at Karen's Doodles this time.
    Good luck...

    SvarSlett
  4. GORGEOUS!! Thank you for playing along with us at The House That Stamps Built.

    SvarSlett
  5. What a sweet card. Love the purples you've used and the flowers are wonderful. Thanks for joining us at Karen's Doodles

    Shelby

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)