Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 15. januar 2012

Bordkort

Forrige helg var det navnefest for vår lille niese, da laget jeg noen enkle bordkort.
Har brukt, hvit og rødlig Bazzill og glitterkartong, blomster kuttet ut med en magnolia-dies og swirl stempel. Navnene er skrevet ut.

40 stykker


Alota Rubber stamps
- A, B or C. B = Blomster (norwegians= flowers).
Cupcake Challenge - Anything goes.
Freshly Brewed - Someting new. My Swirl-stamp is new.

4 kommentarer:

  1. De var kjempe fine Merethe:-)
    Det blir helt sikkert noen veldig fornøyde gjester :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette var et flott bordkort :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bordkort du har lagd.
    klem

    SvarSlett
  4. Wow, this must have taken you ages, they look amazing though! Thanks for sharing with us at Cupcake Craftroom this month, hope to see you again soon. Pami x

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)