Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 23. januar 2011

Vinter LO


Scrapperiket har Årstid som utfordring nå og jeg har laget denne LOen til minstejentas album. Der lager jeg for det meste enkle LOer uten for mye pynt og stæsj. Jeg ligger litt etter med bildene hennes - så dette er bilder fra i fjor. Formatet her er A4. Mønsterpapiret er fra Maja Design. Overskriften og de blå snøfnuggene er skjært ut med Silhouetten. Jeg har også brukt en punch fra MS og noen raindrops.

4 kommentarer:

  1. Kjempe flott vinter LO :)
    Fine farger og pynt :)
    Herlige bilder!

    Takk for at du deltar på vår utfordring :)
    Ha en flott søndag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  2. En flott og koselig vinter LO!!
    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Liker stilen din kjempegodt, jeg!
    Du er flink til å kombinere farger, og å holde bildene i fokus! Herlig.

    SvarSlett
  4. Flott Lo. Herlig.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)