Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 25. september 2010

Julekort

Dette julekortet har jeg laget sammen med Daniel, eldstegutten min. Han fikk kikke gjennom papirene mine og valgte ut det han likte best. Det ble de papirene jeg allerede har kost meg med, nye juleark fra 3ndypapir. Han, som meg, liker julemusa til Whiff of Joy.
Musa er farget med Promarkers.
Musepels: Chestnut, Cocao, Cinnemon, Tan og Blush.
Klær: Burgundy, Ruby, Satin og Pastell Beige.
Blader: Holly.
Lykt og lys: Cool Grey, 1,3 og 5, Pastell Yellow og Burgundy.

Vi tok oss også en runde og fant en skisse vi ville bruke - hos Cute Card Thursday.
C.E.S. Challenge - Animal Antics.
Totally Gorjuss - Christmas.
Papertake Weekly - Animal magic.
Charisma Cardz Challenge - Anything goes.
Christmas Inspirations - Use a rubber stamp.
Karber Christmas Challenge - Make a new christmascard.
Scrappekammeret - Kammerpikenes oppskrift - bruk minst 2 mønsterark og tekst.

11 kommentarer:

  1. Well done Merethe.
    Thanks for playing with us at Christmas Inspirations challente blog.

    SvarSlett
  2. Hei, kjære svigerinne.
    Nydelig kort, som alltid. Så flink Daniel var til å plukke ut :o)
    Jeg gleder meg til årets julekort!
    Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Herlig kort! Og de papirene er jo bare så lekre! Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  4. Kjempe flott julekort! Skal si du er godt igang med årets produksjon:-)
    Ha en fin kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Så kjempe lekkert et julekort!! Skjønner det er på tide å starte opp med de om en skal komme i havn!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  6. Really cute card, just love those DP's they are scrummy!
    Thanks for joining us at CES Challenges this week, good luck!
    hugs shell xx

    SvarSlett
  7. så nydelige julekort:) Flink du er. Så fint at du skriver hvilke farger du har brukt:)

    SvarSlett
  8. This is so sweet and a lovely choice of stamp. Thanks for plain along this weeks CES Challenge!
    Clairexx

    SvarSlett
  9. Et nydelig julekort dette også Merethe ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette :)

    SvarSlett
  10. Såååååå søt den musen var! :D

    Tusen takk for at du deltar på Scrappekammeret!

    XOXO Agnete! :)

    SvarSlett
  11. Å her var jammen nok et nydelig julekort fra deg; så morsomt å se så mange bidrag :-D
    Musa er råskjønn.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem fra Guro

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)