Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 26. august 2010

LO - Piknik

En enkel Lo med bilder fra i våres. Snøen er borte og vi koser oss med en liten piknik på verandaen. Har fått brukt litt resteark, swirls fra Prima og litt bobleplast og maling. Scrap and Stamp - scrapp noe du elsker
Stampavie and more - Swirls

5 kommentarer:

  1. Så koselig LO, Merethe!

    Ønsker deg en fin kveld og god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så koselig denne var, nydelige papirer, flott oppsett og jeg likte godt måten teksten står på siden og med rammer rundt.

    Ha en flott helg!
    Kari

    SvarSlett
  3. Kjempefin LO! Journalingen er så stilig når den er skrevet på sånne avlange lapper.

    God helg!

    SvarSlett
  4. Så fin LO du har laga. Fine bilder og stilig med tekststrimlene på siden :)
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  5. Så flott LO du har laget, Merethe!
    Flotte bilder og nydelig fargekombinasjon.
    Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
    Klem, Anne :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)