Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 30. juli 2010

Grilltid - LO

En enkel LO med bilder fra en av de første grillingene i våres. På denne Loen har jeg med unntak av bakrunnsarket bare brukt ting fra restekassa - åpnet ikke noe nytt. Mønsterarket var en litt større restedel, men rest likevel - fra Maja Design. Blomstene er hjemmelagde og bladene er kuttet med en dies fra Cuttlebug.
Denne LOen er mitt bidrag til Skissedilla #70.

5 kommentarer:

  1. Oi denne ble så fin, skikkelig delikat.
    klem

    SvarSlett
  2. kjempe flott LO! Herlige duse farger:)

    SvarSlett
  3. REn og pen, og lekkert til bare rester å være... *må bli flinkere til det...* Koselig dokumentasjon Merethe! Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  4. Kjempefin side !! Herlige farger og blomstene og bladene dine var utrolig flotte ! :O)

    SvarSlett
  5. Så flott LO. Likte den "revne lappen" med teksten og de flotte fargene!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)