Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 2. februar 2010

Ny utfordringsblogg

Det har kommet en ny utfordringsblogg - Skrappekammeret. Den første utfordringen deres kommer om 3 dager - den 5 februar.
http://scrappekammeret.blogspot.com/
De har en flott RAK der som varer til årningsdagen -5. februar
Utfordringene deres kommer to ganger i mnd - den 5 og den 20.
Det blir spennende å følge med på der.


Jeg vant :) Gleder meg til å se hvilken av de flotte RAKene som havner i min postkasse.

4 kommentarer:

  1. Hei Merethe,
    Så hyggelig at du skriver om oss! Lykke til i RAK trekningen, håper vi ser deg i utfordringene vår framover.

    Guro, på vegne av Scrappekammeret

    SvarSlett
  2. Takk for at du reklamerer for utfordringsbloggen vår!! Håper å se deg i utfordringene :)

    Lykke til i RAK-trekningen!

    Anette - kammerpike ;)

    SvarSlett
  3. Dette var koselig, Merethe! Tusen takk for reklamen. Og må si som Anette: Håper å se deg i utfordringene. :)

    Agnete, kammerpike ;)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)