Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 19. juni 2014

Takk

Det har vært liten aktivitet her i det siste. Jeg har laget noen LOer som kommer etterhvert, men nå var det på tide å lage ett par kort igjen.
Minstejenta slutter i barnahagen og eldstemann skal bytte lærer og da synes jeg det er på sin plass å gi noen et TAKK.
Det ble et par enkle kort.



Jeg har brukt hvit, blå og rosa Bazzill. Mønsterarkene er fra Bo Bunny og Fab Scrap. Motivet har jeg laget selv i Illustrator. Rosene er fra Wild Orchid, Dottene fra Papirdesign og bladdiesen fra Magnolia. Jeg har brukt en stensil fra Panduro og relieffmaling.

Nordsalten Hobbyklubb - Alt er lov.
Freshly brewed - Red, white and blue.
Crafty creations - Tic-tac-toe. Flowers, two layers and circles.
Craft your passion - 3 or more embellishments.
Love to create - Anything goes.
Make my monday - Pretty in pink.

8 kommentarer:

  1. Your red white and blue card is stunning. What a beautiful layout and the roses are stunning.

    Thank you for playing along with us at Freshly Brewed Challenges.

    Heather D.
    www.freshbreweddesigns.com

    SvarSlett
  2. Lovely both card. Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges. hugs, Helena

    SvarSlett
  3. Great design- love the brick effect in the corner and the way the flowers sit on the edge of the circle.
    Thank you for joining us at Make My Monday. Marina DT

    SvarSlett
  4. Beautiful card! Love the brick texture in the background! Thanks for joining us this week at Love to Create!

    Mei
    LTC DT
    Creative Fingers DT 

    SvarSlett
  5. These are beautiful.Great design.Love the dots and flowers.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    SvarSlett
  6. Herlige kort. Digger enkelheten i de.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb:-)

    SvarSlett
  7. How pretty! So simple and makes a huge statement! Thank you for joining us at FBD!
    Marji FBD dt

    SvarSlett
  8. Gorgeous cards! I love the red, white and blue card. Yes we should say thank you. Thanks for sharing. Edwina Brown Fresh Brewed Designs DT

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)