Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 12. november 2011

Jeg har strikket :)

Jeg har strikket litt forskjellig opp gjennom årene, men det er lenge mellom hver gang nå og tålmodigheten setter også noen sperrer.

Men nå har jeg kost meg litt med strikkepinnene igjen. Jeg har laget meg et Moebius-skjærf (hals) - har bare strikket rett fram og tilbake og dette var meget enkelt å lage :)


Det skal bli deilig med at godt varm skjærf når kulda setter inn.

1 kommentar:

  1. Det ble jo lekkert! :D
    Kanskje jeg må prøve på et slikt selv?!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)