Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 18. mars 2011

Lys med stempeltrykk

Jeg har prøvd meg på å pynte lys. Har gjort det meget enkelt her bare for å prøve meg fram. Har stempelet på det tynneste papiret til Letraset 70 g og farget med Promarkers. Stempelet er et av Papirloftets egne.
Fargene jeg har brukt:
Hud: Blush og Ivory.
Hår: Cocao, Cinnemon og Tan.
Kjole og sløyfe: Spice, Ginger, Honeycomb, Apricot og Outmeal.
Sko: Satin og Outmeal.
Kurv: Sandstone.
Egg: Lilac, Lavender, Mustard og Lime Green.

Skal nok prøve meg på noen flere lys og diverse pynt.

Stampavie and more - Spring or easter.
One stop Craft - Clean and simple.

5 kommentarer:

  1. Kjempefint lys du har laget - fint stempel :)

    god helg fra meg

    SvarSlett
  2. Så søtt lyset var :D Liker slike prosjekter!

    Og for å svare på ditt spørsmål i bloggen min så har jeg ikke mal på kortet, men kan måle til for deg om du ønsker :)

    Carina

    SvarSlett
  3. Det ble veldig flott, nydelig trykk som er flott fargelagt! Dette pynter fint opp til påske!

    SvarSlett
  4. Fy søren å lekkert!! Har aldri helt skjønt hvordan man lager disse lysa! Fikk litt forklaring her, så kanskje jeg skal prøve...

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)