Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 11. februar 2011

Jentekort

Eldstemann skal i bursdag til ei klassevenninne og da er jeg selvfølgelig klar til å lage et kort igjen. Og da han ville ha et i lilla ble jeg glad, for da kunne jeg ta i bruk noen herlige Maja Design ark jeg ikke har fått brukt ennå :) Ellers har jeg brukt lys og lilla Bazzill, blomster fra Papirloftet, charm fra Kort og godt, punch fra MS, båndet er klippet av en topp jeg kjøpte meg :) Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad og motivet er fra Totally Gorjuss. Det er farget med Promarkers.
Fargene jeg har brukt:
Hud: Bluch og Ivory.
Hår: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Saffron.
Klær: Amethyst, Orchid, Lavender og Blossom.


Totally gorjuss - Skisse/Sketch.
Scrappekammeret - Bursdag.
Delightful - Use a punch.
Samuel Taylors Craft - Use Copics or Promarkers.

12 kommentarer:

  1. Så koselig kort, Merethe.
    Søtt motiv og herlige farger.

    SvarSlett
  2. For et skjønt jentekort, nydelige farger
    og flott fargelegging :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort Merethe!
    Nydelige farger og mønsterpapir.
    Ann Elin

    SvarSlett
  4. Precious card! Great use of punches!

    SvarSlett
  5. Så flott kort! Og så fint den charmsen matchet motivet :)
    Tuusen takk for enda et flott bidrag til Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  6. Dette var flott! Stilig med lilla, og så flott fargelagt!

    Tusen takk for at du deltar i bursdagsutfordringen til Scrappekammeret!!

    SvarSlett
  7. Adorable! Thanks for joining us at Delightful Challenges.

    SvarSlett
  8. kjempefint kort i herlige lillatoner.
    Likte veldig godt de lillae blomstene !
    Ha ei flott uke =)
    Klem fra Lisa :)

    SvarSlett
  9. Lekkert fargevalg, og nydelig fargelagt stempeltrykk. Den charmsen var virkelig prikken over i´en.

    SvarSlett
  10. Hei.

    Kan du sende meg kortet du har laget til NordSalten Hobbyklubb (som gjestedesigner) på mail til meg slik at jeg får lagt det ut i bloggen vår?

    wpett2(a)gmail.com

    -DT Wenche

    SvarSlett
  11. WencheP - sendte det til nordsaltenmailen, ser at noen har klart å bytte det ut nå :) Takk.

    SvarSlett
  12. Enda et flott kort fra deg. Nydelige farger på dette ;)
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)