Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 21. desember 2010

God jul

Jeg vil ønske alle som titter innom bloggen min en riktig GOD JUL.

Nå er alle julekortene sendt ut til slekt og venner. Inni kortene satte vi inn bildet av våre tre søte små. Å ta bildet av dem sammen er ikke lett, så jeg tok en litt lettere variant i år.
Ha en velsignet julehøytid - God jul, Merry christmas, Feliz navidad, Joyeux Noël, Hyvää Joulua, Froehliche Weihnachten, Glædelig Jul, Kala Christouyenna!, Mele Kalikimaka, Sawadee Pee Mai, Hristos se rodi, Mo'adim Lesimkha Chena tova, Zalig Kerstfeast, Gesëende Kersfees....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)