Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 28. juli 2010

Jul i juli

Da har jeg begynt så smått å lage noen julekort. Skal jo lage endel så da er det greit å komme i gang. Av samme grunn blir endel av de også ganske enkle.
Jeg har brukt bazzill og mønsterark fra Maja Design. Stempelet er fra By-Evy og er farget med Promarkers.
Dette kortet har jeg laget etter skisse #5 hos Skisseboden.
Deltar også hos:
I love Promarkers - Christmas in July.
Practical Scrappers - bruk minst 7 ting - kartong, mønsterark, stempel - motiv, stempel til sverting, diecuts, blomster, metallblomst og bling.

14 kommentarer:

  1. Du har også laget julekort....
    Nå føler jeg at jeg henger etter her... øøh
    Flinke folk som er ute i god tid asså :)

    Dette kortet er hvertfall helt supert. Kjempefint stempel, flott fargelagt og nydelige papirer til.
    Takk for at du deltar hos Skisseboden!
    -klem-

    SvarSlett
  2. lovely colour card - very nice work thanks for joining us at I♥ promarkers this week -Kate

    SvarSlett
  3. Very nice, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  4. så flott og kaldt det kortet var. flott pyntet og stilig med de blå kvistene.
    takk for at du deltar hos skisseboden. klem pia

    SvarSlett
  5. Very nice. I like that particular shade of blue. Very cold. Brrrrrrrrrr!!!! lol. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    SvarSlett
  6. Herlig julekort i blått!Nydelig snømann og vakre papirer! Takk for at du deltar hos skisseboden!

    Klem fra Gøril

    SvarSlett
  7. Så herlig kort! Minner meg på at jeg må få rumpa i gir og begynne med mine :P

    Stempelt jeg brukte på mitt kort aner jeg egentlig ikke hvor det kommer fra, handlet det på ebay, men om jeg ikke tar feil så er det fra prima.. men det er bare ett stempel som jeg har rotert rundt og rundt for å få det i ulikt mønster:)

    SvarSlett
  8. Men så fint julkort fu gjort! Tack för att du deltar på Practical Scrappers utmaning denna vecka! /Pia

    SvarSlett
  9. Herlig og enkelt julekort ;) Liker veldig godt blå julekort, så dette falt i smak ;) Og et kjempeherlig motiv du har brukt!! Stilig!

    SvarSlett
  10. så mange flotte kort på bloggen din. tenkte å begynne med julekortene snart jeg og. dette var kjempefint

    SvarSlett
  11. Beautiful! I love the blues! Thanks so much for playing at Practical Scrappers.

    Deanne :)

    SvarSlett
  12. Fabulous card, love the image and the snowflakes. Thanks for joining us on I ♥ Promarkers this week.
    hugs
    wynneth
    x

    SvarSlett
  13. For et herlig vinterkort ! :o) Flott stempel....skikkelig fint ! :o)

    SvarSlett
  14. A fab Christmas card, lovely shades of blue. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.
    Julie x

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)