Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 21. februar 2010

LOene jeg laget på Gode minner-treff

Disse LOene laget jeg på Gode Minners minitreff 13-14. februar

Daniel likte veldig godt Øysteins blyant på barne-TV og satte ivrig igang med egne tegninger - og mamma måtta jo ta bilder og scrappe.


På denne Loen har jeg klart å bruke rosene mine :) meget fornøyd med det. Var også bra at jeg klarte å finne fine lilla mønsterark - takk til Siw for hjelpen.


En stolt fotballgutt viser fram trofeen fra klubben.


Denne LOen laget jeg etter en skisse og jeg deltok i konkuransen med den.


Jeg har sans for orange og synes det er gøy når jeg kan lage orange LOer.



3 kommentarer:

  1. Her var det mange flotte LOer.
    Likte veldig godt den lilla! Liker stilen din :)

    SvarSlett
  2. Den lilla var veldig fin ja, kan jeg spørre hvilken mist du har brukt? :) Jeg skal nemlig glimmer mist shoppe litt snart!

    SvarSlett
  3. Takker.
    Mia: På den lilla har har jeg brukt Silver Glimmer Mist.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)